Geçen gün kızımın odasındayken mutfaktan balon patlama sesi gibi bi ses geldi. Kızımın balonu patladı sandım. Gittim baktım balon parçası falan da yoktu. Öyle geçti. Dün akşam yine aynı seste bi patlama oldu. Eşime geçen gün de oldu böyle dedim. Baktı heryere bişe bulamadı. Bu sabah yine oldu. Yani ocak çakmağı desem o kadar yüksek ses çıkar mı. Ne olduğunu bi türlü bulamadık. Hani küçük balonu gergin şişirirsin de patlatınca tiz bi patlama sesi çıkar ya aynı o sesten. Tok bi ses değil yani, Bi fikri olan var mı acaba