trtlannem benim oğlan yırtınırdı içeri girmicem diye bırak kapıda durmayı düşün ben kararlı oldum evde ona verebilecek kaliteli zaman yoktu calışıyordum verdiğim kreşte öğretmenlere de ısınmıştım referansta vardı bi şekilde olmalıydı her onu almaya gittiğimde sevdigi bişiyi götürüyordum sınıfına cikolata dagıtıyordu vs. Ama kahvaltıya hiç katılmamıştı tam gün bırakmamıştım daha tam oraya alışmadı diye öğretmeni okuldan alırken yarın pasta yap ama sen yap kahvaltıya getir hep beraber yiyelim tamam mı dedi bi heves koştuk evde biskuvi pastası yaptık süsledik ettik sabah kalktı onu hevesle götürdü gidiş o gidiş😀 şimdi ağlıyor hasta gitmemesi lazım beni niye evde bıraktınız herkes okula gitti diye 😀 demem o ki üzülmeyin kararlı olun bu onun iyiliği için 1 ay sonra bile baktıgınızda iyi ki diceksiniz cocuklara cocukla iletişim sorumluluk beceri vs cok iyi geliyor ben okula verdikten 6 ay sonra oy yaa dedim gercekten ohh şükür dedim☺️ bi an önce sizinde olması dileğiyle 🙏