trtlannem çok normal üzülmenizi anlayabiliyorum ama dediğim gibi biraz zaman tanıyın hemen yalnız bırakmayın ki okuldan soğumasın travma olmasın. Benim kızım da 2,5 yaşına biraz geçiyo ama kreşe başlatmaya cesaret edemedim mesela seneye eylülde düşünüyorum o da yarım gün anca. Biz de hiç ayrı kalmadık uzun süreli. Benim kızımda kendi kendine oynar çocukların içine çok karışmaz yalnız büyüdüğü için böyle düşünüyorum zamanla düzelecektir. Üzülmeyin hiç 1-2 hafta daha zaman tanıyın çocuğunuza.