kolonyalimendil bizimde evimiz soğuk maalesef benim de bebeğim iki aylık az yıkardım çok üşürdü giydirene kadar ama ben banyosunu yaptırıp bitirdikten hemen sonra fön makinesini çalıştırıyorum iyice ısıtıyorum giydirene kadar hep açık iyice kurutum ısırıyorum bebişi hiç üşümüyor sorun da olmuyor bence dene sende çok iyi oluyor onu bulduktan sonra iki günde bir yıkıyorum