26 günlük olduk evim doğal gazlı ama malesef ısınma sorunu var, korkumdan hafta iki anca yaptırıyorum ama uyku sıkıntısı çekiyor salı günü yaptırdım bugün yine yaptırmak istiyorum hasta olmaz demi🥲 banyo yapınca çok rahat uyuyor dün neredeyse hiç uyumadı Allahtan gece bi 5 saat uyudu 🥲 açlığa dayanabiliyorum ama uykusuzluk benide yıpratıyor