Ikranurhtc bende çatlak vardı ve kanamalı oluyordu her seferinde. Ağlıyordum resmen. Çok şükür bi krem verdi kaçıncı gittiğim doktor bunu da kullan geçmezse son çare ameliyat demişti. Kremi sadece 4 gün kullandım çatlak büyük oranda iyileşti 6 ay oldu çatlağım tamamen iyileşti diyebilirim geriye sadece dışarıya sarkan şiş et çıkıntısı kaldı o kalıcıymış rahatsız etmediği sürece ömür boyu kalabilirmiş rahatsızlık verirse ameliyat ile alınıyormuş. Şuan da aşırı ishal veya aşırı kabız olmadığım sürece çok şükür hemoroid sorunum kalmadı. O şişlikte rahata etmiyor şimdilik kalsın kendine ora da 😀