Berfosss21 Arkadaşlar benim normalde makat çatlağı var ama onu bitkisel dedavi ettim şimdi onla ilgili sorunum yok acı yemego bırakmıştım takı bir hafta öncesine kadar . Acı yedim sabah hafif çok hafif ikinarak çıktım zorlanmadım.aksam bir baktım abdest alırken makatin saat 6 hizasında iç kısma yakin değil altta sivilce gibi şişlik sanki içi kan dolu elimi vuruyorum içindeki şey hareket ediyor sağa sola. Ama küçük mercimek kadar. Sonra sabah kalktım baktım yok olmus şimdi var tekrar ama nokta kadar bazen belirgin oluyor ama yine küçük sekolde sizce nedir ve sizde var mıdır
Elademir Bu tarif ettiğiniz hemoroidin ta kendisi maalesef. Bende de var ve hiç geçmiyor o dışarıya doğru sarkan şişlik hep yerinde ne yaptımsa geçmedi bi türlü doktor ameliyat diyor. Siz nasıl geçirdiğiniz çatlağı, hangi bitkisel yol ile ?
Berfosss21 Kuzum benim sarkan bir et parçası yok sivilce düşün dıştan ciksn öyle minik bir şişlik seninde hareket ediyor mu içindeki şey bastirinca
Elademir Berfosss21 evet hareket ediyor bi şişlik zaten ona aslında mama oluşumu da diyorlar göründüğüm cerrahda öyle demişti
Ikranurhtc Berfosss21 merhaba bendede catlak varda nasıl bir tedavi uyguladiniz acaba ne yaptıysam geçmiyor
Elademir Ikranurhtc bende çatlak vardı ve kanamalı oluyordu her seferinde. Ağlıyordum resmen. Çok şükür bi krem verdi kaçıncı gittiğim doktor bunu da kullan geçmezse son çare ameliyat demişti. Kremi sadece 4 gün kullandım çatlak büyük oranda iyileşti 6 ay oldu çatlağım tamamen iyileşti diyebilirim geriye sadece dışarıya sarkan şiş et çıkıntısı kaldı o kalıcıymış rahatsız etmediği sürece ömür boyu kalabilirmiş rahatsızlık verirse ameliyat ile alınıyormuş. Şuan da aşırı ishal veya aşırı kabız olmadığım sürece çok şükür hemoroid sorunum kalmadı. O şişlikte rahata etmiyor şimdilik kalsın kendine ora da 😀