Ceylan-polat kıyamam ya bacakları kalın bı bebek mi benim kızım küçükken bacakları çok kalındı yani mecbur bayaa bı büyük beden bez kullaniyodum arkadaşlarımdan biri saçmalama çocuğa erken değil mi bu numara falan demişti amaa kendi bedeni olan bez de mahvediyodu çocuğu her gorudgunde derdi o lafı valla kendimi çok kötü hissederdim 😔