brolarim iki_prens_annesi bizdede biri 3 bir 1 yaş aynı odadayız hiçde ayırmak gibi niyetim yok odalarıda var ama beni istiyorlar kıyamıyorum
Aysenur123altuntas brolarim tabi ki herkesin kendi tercihi fakat zor olmuyor mu? Birde bence siz ikisini aynı anda yapmanız gerekir yoksa biri diğerini kıskanır
iki_prens_annesi brolarim odalarida yok yapmk istyrm ama koca bey istemiyor kucukmus 🙈 bence bi yerden snra ayirmk gerek sorun oluyo artik
gamzes-26 11 aylıktı ayırdım gece beslenmesini de kesmistim o yüzden zor olmadı bir seýlerin farkına varmadan bilinçlenmeden olsun istedim ayrıca rahat ettik gece bizim sesimize çok sık uyanıyordu
Aysenur123altuntas gamzes-26 ben küçükken ayırma gibi bir şansım yoktu maalesef ama bir kaç ay sonra yapabilirim