Aysenur123altuntas çok geç kalınmış çok bilinçli şu an çok zor olucaktır oda ayırmanız. Bu kadar inatlaşma dönemine girmeden önce ayrılması gerek. Ayırmaya çalışmadan önce yardım alın önce hem sizin için hem çocuk için travma olmasın. Ama her şeyden de önce gece emzirmeyi hala kesmediniz mi? Sadece uyumadan önce mi emiyor yoksa gece kalkıp mı emiyor? Deliksiz tek uyku uyuyorsa okey, gece kalkıp emiyorsa çok zararlı bünyesine. Odasını sahiplendiyse kendi odası oldugunu biliyorsa, gündüzleri odasında yatmaya başlasın sonra geceleri siz de yanında uyumaya çalışın kısa bir süre odasında, çocuğun mizacına bağlı artık gerisi de