Hilalceee Ezoli35 4 ay 11 günlük yaaa burda yorumları okudum daha da bunalıma girdim yaşında bile hala ağlayan var demiş bazıları, tamam bebek bu ağlarda gülerde ama sürekli bütün gün ağlaması ne zaman biter yaa vallahi çok zor😞
Hilalceee Ezoli35 seneler çabuk geçiyor günler saatler yavaş 😕 ben de bu moddayım inanki Rabbim yardımcımız olsun sabır versin inşallah🙏
Perikizim Biz de 6.5 ayligiz surekli mizmiz yani kucakta iyi devamli oynarsan iyi gezerken problem yok ama onun disinda hep huysuz. Bugun zipzipa koydum 5 dk bile degil tuvslete girdim iki goz iki cesme nasil agliyor sanirsin cani aciyor okadar bunaliyorumki bazen resmen yapisik ikiz gibiuiz gunduzu ayri gecesi ayri.
Melegim_se Perikizim aynı benim kızımda böyle düzeldi mi ? 7 aylık artık strese giriyorum onun ağlamasından mizmizlanmasindan
Ebrs Ezoli35 kiyamam ya cok iyi anliyorum seni, Allah sabir versin insallah kisa zamanda duzelirlerde bizde azıcık anne olmanin tadini çıkarırız
Tugbadrsn Ezoli35 Ona ne yapsn boi canım benim oğlumda oyle doğdupundan beri hep mızmız ağlak bide 4.ayına kadar gaz sancıları çektik of ofne fena bi görsen ama mutluyken o kadqr güzel oluyor ki mutsuzken ağlarken banada geliyorlar😁😁😁
kubusss Deletedmom_36 canım msjını gördm aktifmişsin hala forumda. bebeğin ne zaman durup etrafa bakmaya oyuncaklarıyla oynamaya başladı acaba
kubusss Deletedmom_36 şuan nasıl hatırlaaa ya ne zaman düzeldi 😃 benm 45 günlük bebegm var hep ağlyor 3 aydan sonra rahatlar mıyız ya 😑
Deletedmom_36 kubusss benim kiz valla 8 aylardan sonra cok az duzeldi genel olarak hep aglayan bir bebekti emeklemeye yurutece yurumeye falan baslayinca biraz daha ozgur olldu ama hala huysuz🙈🙈