Yagiz2626
Ezoli35 Bende korkar oldum bir yere çıkmaya evde ağlasın bari diyorum. Dışarda korkuyorum ki polise verecekler beni. Çünkü işkence görüyormuş gibi ağlıyor.. 😂😂 Bir defa dolmuşa bindim ağlamaya başladı ve susturamadım hiç bir şekilde. En son ineceğimiz zaman sustu ama beni arabadan atar gibi indirdiler... Ah evlatlarr ahh biraz akıllı olunn. :) Arsız bunlar arsız. 😅😅