MeteYmen_Annesi Malesef bi süre daha devam uykusuzluğa.Genellikle biri düzelir gibi oluyor diğeri başlıyor bende.Ama şu birkaç aydır odalarını ayırıp ,geceleri sık sık beslenmeyi kesip kendimce bi beslenme rutini oluşturduğumdan beri daha iyi gibiyim .Az da olsa gece saat 2-3-4 gibi mama veriyorum yani hangi saatte uyanıp mızırdanırlarsa yada ben kendiliğinden uyansam bile veriyorum ki iyice uyanıp huysuzlanmasınlar diye.Çünkü biri uyanınca diğeri de mutlaka uyanıyor.Dua bende okuyorum her akşam gece uykusuna yatırırken (7şer kez ihlas,felak,nas,ayetel kürsi,ettahiyyatu ve bir kez de Fatiha).