Benim ikizlerim şu an 17 aylıklar,bahsettiğiniz dönemde benimkiler de öyleydi.Birinin sesine diğeri uyanırdı,müzikle uyuttuğumda bir nebze daha iyi uyurdular.Düzeninizden taviz vermeyin devam ettirmeye çalışın,uyku sürelerini uyku saatlerini (gece-gündüz) aylarına uygun şekilde ayarlamaya çalışın.Biraz daha büyüyünce daha rahat edeceksiniz inşallah.Geçici bir süreç yani.Diş sayıları tamamlanıncaya kadar bu huzursuzlukları devam edecek,benimkiler öyle oldu yani.Şimdi daha iyiler.Sallayarak uyutmayı sonlandırabilseniz biraz olsun rahatlarsınız.