Crcs bazen bende aşırı evci oluyorum ama kendimi zorluyorum bebisim 4 aylık ama her sabah 10 11 gibi kanguru ya koyup yürüyüş yapıyorum ve daha enerjik olduğumu farkediyroum çıkmadığım günler koala kesiliyorum evde, ben evde olmak iyi geliyor diye düşünüyordum ama bana hava almak, insanlarla muhabbet etmek, farklı ortamlarda bulunmak iyi geliyormuş