Bi ben mi böyleyim? 🥲 kayinvalidemin evi yakınımda gittim geldim sadece oturdum ve hiç hâlim yok şu an. Oğlum 1 yaşına girecek baba tarafı kalabalık o da istiyor ama ben ev seviyorum. Gelirken bebek arabasında uyudu. Evde olunca uykuya geçişte zorluyor o yüzden böyle çıksam iyi olur gibi. Siz neler yapıyorsunuz emekleyen bebek anneleri ev dışı aktiviteleriniz neler?