Meryemmtemev nazan34 6. Aydan snra ek gıdyaa tam gecene kdar kurtarıcı oluyor ama benm kız bebekac aptamil hipp hiç birini sevmedi 😕
NeclaDefne nazan34 hipp markasının 5 tahıllı olanını aldım şekersiz olduğu için sırf denemek amaclı aldım aslında emindim yemeyeceginden dediğim gibi de oldu arada meyve ile karıştırıp veriyorum. Onun harici içeriğini beğenmediğim için denemedim.
hanife82 ebevitanın ürünleri toplatılıyor bilginiz olsun , hippin markası olduğu için hippe de güvenim yok , en sağlıklısı bence aptamil onu tavsiye ederim
denizcinar nazan34 ben aptamilin kaşık mamalrından veriyorum, diğer markaların bazı çeşitlerinde şeker var, sadece aptamil serisinde yok
spmommy Hippin armut püresi ve şeftali püresini verdim sadece. İkisinde de meuve dışında hiçbir madde olmadığı için tercih ettim. Sadece zor durumlarda kullanmakta fayda var. Onun dışında evde hazırlamak en iyisi