nazan34 Merhaba arkadaşlar, organik kaşık mamalar hakkında ne düşünüyorsunuz?zararlı mı yararlı mı ve neden? kullanıyor musunuz ve hangi markaları? şimdiden teşekkürler
nazan34 tabi kaynana postu değil.faydalı bir post herkesin bilgilenebileceği bir post. sanırım ondan cevap alamayışımız.teşekkürler
Elvn94 Kullanmadm kullanr myim bilmyorm suan mamayla beslenyrz cok mecbr kalmadik kullanmayi dusunmym ama cok karsida degilim yeri gelir kullanrmda ama ewde taze taze yedrmyi tercih ederm canm
Derinminakolay nazan34 5 ay 10 günlük evet prematüre doğdu ve 15 gündür kullanıyorum farketti kilo olarak sanki gözümde
Dali05 Ben genelde kendim hazirliyorum ama almam gerekiyorsa hipin tahilli gece mamalarini aliyorum ,icine bebeklere yararli vitaminlerde bulunuyir hem de sindirmesi kolay diye doktorumuz tüketebilcegimizi söylemisti
nazan34 Dali05 benim doktorumda sakıncası yok dedi ama yinede içim rahat etmiyor. organik ürün bulmak çok zor. mecbur kalıyor insan.
DuyguM nazan34 aptamil de dahil, ilave seker yok yaziyor ama maltodekstrin var sekerle ayni sayilir. Ben hipp 5 tahilli almistim icerigi temiz, ama genelde kendim yapiyorum muhallebi. Meyve ve ogutulmus ceviz ekliyorum