Alyaprenses10 17 aylık oğlumu geçen hafta öksürüğü kusması var diye götürdük doktora. Ciğer filmi çekildi temiz dedi. Ama bronşiolit olmuş Rsv virüsü. Ilk 3 gün, 3 saatte bir Ventolin+serum fizyolojik verdim nebulizatör ile. Sabah akşam 1 kere cortair verdim yine nebulizatör ile.(10 gün cortair muhakkak kullan dedi) Birde deksamet verdim yarım ampul persembe-cumartrsi günü sadece. 4. günden sonra ihtiyac duydukça 4-6 saatte bir uyguluyorum ilaçları. Şuan öksürüğü geçti biraz. Balgamıda burundan çıkarıyor çok şükür. Ama yüreğim ağzımda tekrar başlar diye