Rsv mi bilmiyorum ama balgamli öksürük yüksek ateş vardı ateş düşse bile tekrar cikiyordu ay oturup ağlıyordum başında geceleri nasil geçecek bu diye😒 1 haftada zor toparlandi sonra bana bulaştı. Dikkat edin size bulaşmasin gece uykudan uyandiriyo öksürük