Tomunjerrysii sadece kendilerinin koyduğu faizi sildiler. Ödemediğimiz icin günlük işleyen gecikme faizi tutarları duruyor. siz çok sene önce aldığınız için faiziniz az miktarda ve gecikme zammınız çok fazla o yüzden çok hissetmemişsiniz. Misal benim aldiğim para+5 bin vardı 2bini silindi gerisi gecikme faizi hala işlemeye devam ediyor ödemedikçe