Merhaba güzel anneler benim 8bin TL borcum vardı şuan 16 bin TL yürürlüğe girdi diye biliyorum bu faiz silinme olayı ama bende bir degisiklik yok silinen var mı çok merak ediyorum birde benim borcum eski baya 2015 de odemeliydim ama odeyemedim beni de kapsıyor mu bilmiyorum internette de bununla ilgili birşey görmedim bilgisi olan varsa paylasabilirse çok sevinirim