Beri_34 senden de Allah razı olsun bak yanındaymis herkes ne güzel yardımcı olanlar var şanslısın. Ben kırkım çıkmadan şehir dışına gezmeye gittim ortam degistirmek için sırf gezemedim zaten ama o yolculuk bile yetti. Evde olduğum zamanlarda bebeği kayınvalideme bırakıp eşimle markete giderdik yada bı kahve yapıp balkonda içerdik . Hastaneye giderken bebek için makyaj yapardım mesela iyi hissedeyim diye . Lütfen sende bırakma kendini herşey gelip geçecek bebeğinin bu ilk anlarını hafızana kazıyarak geçir bak benim tek pişmanlığım bebeğimin tadını çıkaramadım kendimi uzucem diye sen bunu yapma olur mu🌸