Ben göktuğun gönüllü annesiyim.Göktuğ şu an 20 ayllık.7 aylıkken tanısı kondu toplamda 3 kez kalbi durdu ama nörolojik bi problemi yok ve annesi ben hasta bi bebeğe bakamam diyerek terk etti malesef.Zaten yaşamaz çöpe atın diyen dedesine inat biz onun elinden tuttuk.Göktuğ adı.gibi savaşçı.Lütfen siz de yapacağınız bağışla evladımızın elinden tutun.Kampanyamız %76 oldu son bi gayretle göktuğu ilacına kavuşturabiliriz