Khgs08 merhaba canım. Benim eşim aralık 2022 başında oldu. Ben direk doktora görürdüm eşimi zaman kaybetmeden doktor kwellada verdi losyon. Kızımla bende bisey yoktu ama tabi geçme ihtimaline karşı ayni losyonu bizde kullandik cunku 4 ile 6 hafta arasinda baskalarina bulasabiliyor. 2022 ocak 15 te kontrole gittik doktir gecmis duruyor yeni birsey goremedim ama iyice garantiye alalim dedi bu sefer o vazelinli kukurtlu karisimdan verdi. Tabi o berbatmis doktor kuruluk yapar dedi eşim onu sürünce daha beter oldu hep yara oldu heryeri kuruluktan. Nemlendirici sürdük hep. Ondan sonra o kuruluk kaynaklı yaralarda geçti. Çok şükür atlattık yani. Geride kaldı ama psikolojik olarak beni bitirdi. Hala mesela diken üstünde yaşıyorum korkudan en ufak şeyde yine geçer mi vs. Dışardan gelsek kıyafetleri hemen makinaya atıyorum falan