Esrataluy masallah bence boyle devam. Bu sekilde İngilizcesi kucuk yasta baslayan tanidigim cok cocuk var. Eltimin oglu mesela fransizca, İngilizce, almanca, rusca, lazca falan sayiyor. Renkleri sayilarida. Ama o otizm asperges baya duzeldi suan okula da gidiyor. Ama ogrendikleri tv den veya youtu.be den..