Kizlar 21 aylık oğlum var bütün kelimelerin tekrarını yapıyor ve 4 kelime birlestirip cümle kuruyor , yani şuan 3 yaşında ki bir çocuk gibi konuşuyor maşallah 🧿 1 yaşa kadar ekran izletmedik fakat 1 yaş sonrasi az az izlettim fakat son zamamlar da cizgiflim izliyor YouTube da ingilizce sayı saymayi öğrenmeye başladı yani bağımlı değil fakat ara ara bakiyor sonra kendisi de sıkılıp bırakıyor zaten en fazla 10 dakika ara ara bakiyor sizin bebekleriniz nasıl gelişim süreci ? Bu arada ben ekrana çok karşıydim fakat bizim gelişim sürecinizi etkilemedi aksine bir çok şey öğrendiği oldu ekrandan tabi uzun süre değil kısa süre izlettim hep 👍