Nasıl böyle güzel kilo aldırabiliyorsunuz? Benim kızım 5. Ayından sonra az kilo almaya, ortalamanın altında seyretmeye başladı. Şimdi 10 aylik ve sadece 7.800 kilosu. Üstelik geçen aya göre de 100 gr vermiş. Emziriyorum ve asla ek gida kabul etmiyor. Eline verdiğim bir kaç seni severse yiyor, eskiden mama yapardım yerdi şimdi o tarz da asla yemiyor. Böyle giderse doktor emzirmeyi bırakmam gerektiğini söyledi. Ne yapacagimi bilmiyorumm:/