Ben bebekliğimden itibaren 26 yaşıma kadar annemden şiddet gördüm sözlü ve fiziksel. Hayatımdaki etkilerini tahmin dahi edemezsiniz… özgüven eksikliği, kendimi ifade edememe, hep mutsuzluk, içe kapanıklılık, güvensizlik sonra migren,alerji, tiroit, kist ameliyatları ,vajinusmus ve dahası… doğduğumdan beri ödediğim bedelin adı travmalı bir annenin yaşamından ibaretti…hepsini bir bir aştım. 30 yaşındayım . 5,5 aylık bir kızım var 1 kez kontrolsüzde sesimi yükselttim ve dünyam yıkıldı… ona yaşadıklarımı yaşatmayacağıma ve annem gibi bir anne olmacağıma dair kendime bir söz verdim. O an kendimi kontrol etmek için gözlerimi kapatıp yaşadıklarımı anıyor ve sakinleşiyorum…