Gng bi yeriniz ağrıdığında siz de sızlanırsınız bir gelip bu yüzden size bağırsa ne hissedersiniz? Veya bazen görüyoruz doktor hasta kendisini anlamadı diye tersliyor çünkü kendisinin bildiği bir konu olduğu halde karşısındaki bunun eğitimini almamış nasıl bilsin? Kendinizi bebeğinizin yerine koyduğunuzda böyle yapıyorsunuz aslında siz de. Karşınızdaki henüz kendini ifade edemeyen, doğru - yanlış algısı olmayan biri. Üstelik bu dünyada olmayı o seçmedi siz onu istediniz. Kızacağınız bir hareket veya durum olduğunda kendinize bunu hatırlatmaya çalışın. Bunu bilerek yapmıyor, kendini ifade edemiyor, öğrenmeye çalışıyor deyin. Önce derin bir nefes alıp sahte bile olsa gülümsemeye çalışın.
Dediğiniz gibi ben de tek başındayım yeri geliyor tuvalete bile birlikte giriyoruz. İnsanız elbette benim de çok sinirlendiğim gerildiğim zamanlar oluyor daha dün kafama oyuncak attı oturup hönkürerek ağladım ondan bile korktu kıyamam.
Kendinize hakim olamayıp sesinizi yükseltirseniz de sonra gidip kendisinden özür dileyin neden kızdığınızı anlatın lütfen. Küçük demeyin bizi anlıyorlar.