eymeninannesi11_ Nezzz_ gün içinde yarım saat Leslie yap hem eğlenceli hem de zor gelmiyor baya sıkılastırıyor arada yürüyüş yapıyorum 8 bin adım atıyorum
Nezzz_ eymeninannesi11_ Leslıe yazın yapmstm ama bıraktm devam etseydım cok guzel vermıstm 1 aya yakın yapmstm onuda evet baya eglencelı ben 1 saatlıge kadar gecıs yaptm dusukten baslayp 😁
eymeninannesi11_ Nezzz_ başka spor bende yapasım gelmiyor hem zor hemde yapasım gelmiyor en azından Leslie öyle degil bende sürekli yapamıyorum
Eternity Asldrk Yaşam biçimidir, çok sağlıklıdır. Ben 16:8 den 20:4 e çıktım, mutluyum, kilomu sağlıklı veriyorum, egzersiz ile de destekliyorum tabii 🥹
Koalaannesii_0610 Elisa_dmr evet emziriyorum canım bebeğim 11 aylıkken başlamıştım şuan 13 aylık ama 6 7 aylık arasında da bir ay gibi bi süre yapmistim sütüm de azalma olmadı aksine daha iyi 🥰
Elisa_dmr Koalaannesii_0610 yaa benim de bebeğim 1 aylık bende başladım herkes sütün azalır diyor ama bence saçmalık ekmek abur cübbe süt yapmıyor ki azalsın katı diyette yapmıyorum kahvaltı da bile bol yeşillik tüketiyorum sadece yeşil çay içmiyorum o da içilebilir diyorlar ama yine de emin olmadan içmek istemiyorum
Koalaannesii_0610 Elisa_dmr canım ben yeşil çaya 6 aylıkken basladim ondan kesin birşey diyemem ama aralıklı oruç yapıp ara ogunune süt yapan kuru dut hurma rezene çayıyla ilave edebilrsin bol su tüket dene bir iki gün baktın azalma olmadı devam edebilirsin abur cuburn hiç bir faydası yok zaten onlr boş laf