Asldrk
Sabah limonlu su ile başlıyorum sonra filtre kahvemi içiyorum bu arada kahvaltıya kadar 1 litre su içiyorum tabi 11 12 arası kahvaltımı yapıyorum yulaftan tost klasik yumurtali kahvaltılar işte ekmek tüketmiyorum ara öğün canım isteyince yapıyorum akşam yemegimi 5 6 arası yiyorum evde ne pisiyorsa tabi sağlıklı olanından bol salata her zamn var yemeklerin yanında gün boyu 4 litre tüketiyorum yemeklerden sonra yeşil çay iciyorum ilk baslarda bir hafta zorlandım ama şuan çok rahatım arada misafirlik olduğu zaman tek öğün yapıyorum iki gibi yiyorum misal yemeğimi kaçamak yapmama rağmen verdim kilolarımi şuan 86 kiloya düştüm normaldw kaç kez diyete başlayıp bıraktım 102 yle başladım 97 düştüm o zamnlr bebeğim küçük olduğu için bırakmıştım 97 den baslaidm 86 düştüm bir bucuk ay gibi bir sürede böyle canım baya bir incelme var bu arada sporsuz diyet yapıyorum spor olsa daha da iyi gidecek 🧚