Ayseaselinannesi Ardennnnn bebekten bebeğe değişiyor canım. Bazıları hic sorun yaşamıyor bazılarında ateş, huysuzluk oluyo 1 yada 3gun sonra geçiyor. Mutlaka biliyorsunuzdur zaten ama aşı olduktan sonra ilk 3 gün bebeğinizi yikamayin. Çok geçmiş olsun🙏
Sevval37 Bexseromu daha iyi nimerixmi ? Ve doktor bize bexseroyu 3,5 ve 13 aylarında vurdurabilirsin. Nimerixi 7 ve 15 aylarda dedi hangisini isterseniz dedi doktor söylüyor zaten
Mhs1407 Sevval37 hangisini isterseniz dememiştir muhtemelen çünkü ikisi de yapılıyor Asya tipi ve Avrupa tipi olarak ikiye ayrılıyor menenjit aşıları birini yapınca öbüründen korumuyor o nedenle ikisini de yapmak gerekiyor
1Gokturkannesi Rotarix 3-5 te vurulduk. 7-10-16 Bexsero 13 Nimenrix olarak planladı doktorumuz. Bu ay 7 aylık olunca ilk doz Bexseroyu vurulacağız bakalım
laliko35 Momdyg 2 cesit menenjit aşısı var nimenrix 2. 4. ve 13.ay bexsero 3. 5. ve 15 aylar da yapıldı 3er doz
busrasimay___ @Momdyg rotavirüsü 2-4 aylıkken yaptırdım ama menenjit aşısı kesinlikle 9 aylıkken yaptırılmalı çünkü çok ağır bir aşı ve bebeklerin bünyesi o aşıya hazır değil.
baykuskiz_ busrasimay___ o ailenin tercihine bagli bir sey diyemeyiz ben o yuzden 1 yasindan sonra baslattim
cansuyagmur busrasimay___ neden kesinlik belirtiyorsunuz. Biz 3 doktora danıştık ki birisi 9 Eylül’de proftu. Hepside 3 aylıkken başlayın dediler.
Prensss24 Momdyg rotarix aşısı 2 doz 3. Ve 5. Aylarda yapılıyor Bir de rotateq var 2-4-6. Aylarda yapılıyor çoğu insan tercihini rotarixden yana kullanıyor çünkü koruyuculuğu aynı be 2 doz Menenjit aşıları A grubu aşıları var bir de b grubu aşısı dediğimiz bexsero bu aşılarım yapılma tarihini doktorunuz ayarlıyor
Aybarsin_anasi Ardennnnn 2 gün önce olduk bexsero ilk dozu.. ateş yapmadı ama dün sabahlatti bizi. Aşırı huysuzdu meme istemedi sürekli ağladı çırpındı çok korkuttu. Doktor demişti iki gün her iki bacağında da ağrısı olcak diye. Yaptırdığımız ilk gün eve gelince hafif vücut ısısı fazlaydı ve ağrısı vardı. Calpol verdim 2 defa. Onun dışında bişey yapmadım. Bebekten bebeğe değişiyordur muhtemelen yan etkileri
Tbmbdb Momdyg rota 2 ve 4 te olduk Nimenrix 3 5 13 Bexero 5 7 13 Şuan 4 aylık kızım 5.ayda nimenrixin 2.dozunu bexero ’nun 1.dozunu olacağız
merkursavascisi_06 Momdyg biz menenjit ve rota beraber yaptırdık dün. Kızım 3ay 11 günlük. Bexsero oldu 3 -5-13. Aylarda olacak. Nimenrix de 14.
1morportakal Kocamdaaakocammm 2 çeşit menenjit aşısı var biri asya tipi Avrupa tipi. Birini olmak diğerinden korumuyormuş. Avrupa tipi olan 3-5-15. aylarda yapılıyormuş, asya tipi olan 7-9. Yani toplamda 5 doz menenjit aşısı yapılacak. Doktorumuz bize bu şekilde bilgi verdi. Biz de avrupa tipi aşıya başladık 3. ayda
1morportakal Momdyg Aynı gün önce yaptırabilirsiniz. Ben birkaç gün ara verdim. Benim bebeğim de 3 aylık
Mhs1407 Momdyg bence aynı anda yapmayın ağır gelir benim oğlum 5 aylık dün bexsero yaptırdık baya zorladı bugün iyi şükür ama ateş ve huzursuzluk yaptı. menenjit aşıları 2 aylıktan itibaren yapılabilir ama başladığınız ay’a göre dozları farklılık gösterebilir. Biz bexsero yu 5. 7. Ve 17. Ay olmak üzere üç doz yapacaz Nimenrix i de 6. Ve 13. Ayda iki doz şeklinde yapacaz doktorumuz bu şekilde söyledi
Prensesmm35 Benim de kafam karıştı iyice bazıları tek çeşit olano yaptırıyor bazıları ikisini de bi kesim hiç yaptırmıyor kafam çok karıştı bizde diğer ay rotanın ikinci dozu var 5 aylık olucaz menenjit kaide hala karar veremedim
Esmalim Momdyg az önce geldim vurdurup Rota ve menenjit İkiside aynı anda biri agızdan biri bacaktan 3 ay 14 günlüğüz Son 1 gün daha gec kalsam vurulamıyordu