3 aylık olucak bebeğim bu ay rota virüsü aşısını yaptırcam ama menenjit aşısı kaçınca ayda başlıyo bilginiz var mı? 2.ay aşıları çok olduğu için 3.ay da aşısı yoktu o yüzden rota aşısını yaptırcam 4.ay yine aşısı var 5. Ay boş. O zaman 2.dozu olur ama menenjit ne zaman😂 ay çok kafam karıştı ya😂