Merhaba geçmiş olsun benim de bebeğim 6 aylık olduğu gün öksürük başladı doktorumuz asist verdi onu bir hafta kullandım ek olarak da Iburamin zero verdi öksürük hala geçmedi ama sizde durum nedir düzelme var mı bebeğiniz de artık sıkıldım öksürük sesi duymaktan