Kızlar merhaba bebeğim 7 ay 20 günlük doktorumuz ibrenin zero yazdı bu akşam 1 çay kaşığı verdim çok derin uyuyor uykuda ağladı gözlerini açmadan çok korkuyorum uyanmadı yani uyku yapıyormuş uyku etkisi ne zaman yok oluyor ilaç kullanan var mı aranızda kaç gün kullandınız günde kaç kere ve iyileştiniz bebekleriniz yardımcı olursanız çok sevinirim 🥲🥹