Esaslan Valla biz şuan 2 ay 18 günlüğüz gaz sancıları epeyy azaldı hatta çok nadir geliyor çok şükür ki ama bir altını açmamda 10 kez gaz çıkarabiliyor bazen yani çıkarıyorum yatırıyorum öbür değişime yine aynı hiç bitmiyor hiç azalmıyor yediklerime de dikkat etmeme rağmen böyle kolay çıkarmasını da kullandığım damlaya bağlıyorum çünkü vermediğim gün çok zorlanıyor :( Metsil kullanıyorum.
Haricinde alerjiye gelecek olursak beyaz pütürler acaba onun göstergesi mi diye düşündüm de o yüzden sordum size de tabi doktora da danışacağım en kısa sürede. Sizin kaç aylık bebeğiniz? Ne zamana kadar bu süt ve süt ürünleri yasak size 🙄