Sevval37 canım 4bucuk aylığız hala geçmedi her bebek bir olmuyor kimi bebek 3 . Ayda bitiyor kimi 4 ama benim umudum 6. Aya kadar yok açıkçası ama bebeğimden yola çıkarak böyle düşünüyorum . Her gecem gazlı ayrıca gaz damlaları kullanıyorum 4 buçuk aydır yediklerime o kadar dikkat ediyorum ki ve sonunda da süt alerjisi çıktı üç haftadır da süt ürünleri tüketemiyorum, rezene kimyon çayı bunları da içiyorum . Şimdi ben ne yapsam sonunda gazlı oluyor bebeğim uyuyor gaz sancısından dolayı uyanıyor suan sadece sabırla 6. Ayı bekliyorum 🥹 hamilelik kilosu felan hiç bir şey kalmadı uykusuzluk bi yandan elime attığım yiyecek ya gazlı oluyor ya süt içeriyor o yüzden ne yiyeceğimi de şaşırmış haldeyim . Allah hepimize yardım etsin