Benim evimde oda nemlendirici olmadığı için cezvede suya nane attım kaynattım ardından okaliptüs yağı damlattım peteğin üstüne koydum soğanada bölüp karanfil batırdım kızımın başının ucuna koydum ayaklarına sarımsaklı yağ sürdüm odaları sık sık havalandırdım bebeğimin bol bol elini yüzünü yıkadım serum fizyoloji çok kullanmadım bu şekilde çok şükür atlattık sadece sabahları artık genzi tıkalı az bir hırıltılı sadece doktora gittik hiç birsey vermedi serum fizyolojiyi damlat genze kadar gitsin açılsın burnu dedi çekme saglıklı değil dedi kendimde sarımsak yuttum ve annem elma kabuğu ve ayva kabuğunu kaynatıp suyu biraz içirdi kızıma en etkilisi de açıkçası o oldu ıhlamurda biraz kaynatıp verdim açıkçası böyle şeylere karşı olanlar var ama eskiden mama diye birseyde yokmuş bende açıkçası mamayı saglıklı bulmuyorum ama mecbur sütüm az aldığında çocuk aç kalmasın diye ara ara veriyorum