Ecekusu Bebeğim 2 buçuk aylık grip oldu kuru öksürük var ara ara burnu tıkalı ve halsizlik var gibi aspiratörle burnu acıyorum ama bütün gün uyudu hastaneyede ciddi bir durum olmadıği için götürmek istemiyorum çünkü hastaneler cok kalabalık suan daha kötü olmasından korkuyorum evde iyileşmesi için emzirmek ve burnunu açmak dışında ne yapabilirim lütfen yardımcı olursanız sevinirim
minikoglummmmm Ecekusu benimkide öyle oldu hemen götürdüm alta düşmesin diye alta düşerse beslenmesi çok zor olur doktora götürün
Mom_122 Benim de bebegim grip şuan da 4 aylık. Biz doktora gotürdük ağızdan verilen bir damla, burnun açılmasi için yakaya damlatılan damla verdi bir de o kadar. Birde bir iki çay kaşığı ıhlamur verebilecegimi söyledi
Kevser472 Bende götürdüm balgamı vardı ve çok öksürüyordu sigara içen biri nasıl öksürüyorsa öyle ve iyiki getirdin ciğerlerine inmedi dedi ve antibiyotik iğne verdi bence ihmal etme benimki de 2 aylık
Ecekusu Kevser472 cok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin aciller anababa günü çam sakura da da 1 çocuk doktoru var özelde de saçma sapan testler istiyorlar bakalım gece ye kadar ateşi yok cok şükür ama tıkanmasından korkuyorum işte
nazsahann Kevser472 benim bebeğim de 3 ay 8 günlük iştahsızlık huzursuzluk ve mama içtikten sonra kusma vardı kuru öksürük oluyordu doktor henüz bişey yok dedi çözemedim bende diş felan mı acaba diye düşündüm napim bilmiyorum şimdi de öldürürken kustu balgam attı
Kevser472 Ecekusu bende p tarafta oturuyorum ben İstanbul hospitala Murat beye götürdüm özel olmasına rağmen orası da çok kalabalıktı teşekkür ediyorum canım seninkine Rabbim acil şifalar versin inşallah
minikoglummmmm Ayse4646 ben götürdüm iyiki erkenden getirmiş sin dedi antibiyotik le beş günde atlatdık çok şükür
premsesannesi22 hava nemlendirici içine nane yağı yaptım iki damla daha sonra bebeğimin burnu biraz uzakta kalacak şekilde dizlerime yatırdım ve elimi kubbe yaparak belinden başına doğru vurma hareketi 5 dakika boyunca yaptım bu şekilde balgamı attı daha sonra serum fizyolojik ile burnunu temizleyip aspiratör ile temizledim ve sarımsak yiyip sürekli emzirdim bu çok işe yaramıştı böyle atlattık gribi
Ayse4646 premsesannesi22 bbenim ki de iki aylık atamıyor her yolu denedim. Bazen ememiyor. Kaç gün sürdü peki balgamlı oksurugu
premsesannesi22 Ayse4646 ben bu yöntemi günde 6-7 defa yaptım balgam baya azaldı kendim de sürekli vitamin içerikli beslendim sarımsak meyve vb kussa bile emzirdim diyebilirim 3 gün sonra balgam kalmadi ama burun tıkanıklığı devam ediyor
Ayse4646 premsesannesi22 cuma gününden beri balgamı var kurtulamadik bir türlü burnunu temziliyorum sürekli ama ağızdan balgam çıkmıyor