Bankaci bir arkadasimla gorustum bir kac gun önce, yuklu miktarda para girisi olacak hesabima ne yapsam iyi getirisi olur diye, kendisi bir bankanin sube muduru, dedi ki, aylik faize yatirmak daha kazancli su aralar banka faizleri yuksek, secim öncesi banka faizlerini dusurecekler %0,69 lardan kredi vericez insanlar ev araba almaya yigilacak, o yüzden faizler yüksekken böyle degerlendir dedi. Borsa da dedi tabiki ama anlamayan icin hic girilecek risk degil. Dolar ve euro icin de, secime kadar bu kurdan sabitleyecekler belki düsebilir ama haziran sonrasi yükselecek yani secim sonrasi, o yüzden secimden hemen önce döviz yatirimi yapmak daha mantikliymis. Sizinle de paylasiyim 😌🌸
Nurgr