Nurgr evet bizim de aynı iste. Eşim o zamanlar istediği arabayı aldi takılan diğer paralar ile hatta hiç bilezik falan bozdurmayalım diye ailelerden 10ar bin borç almıştık. Kaynanam dedi bi de ev alın kenarda dursun, evimiz var ya dedik ne gerek var. Şimdi sıfır ev alıp onu bi de kiraya veririz kiracı için sıfır ev alamayız hiç falan dedik. Sizin dediğiniz gibi evimiz olmasaydı o zamanlar ilk iş ev almak olurdu tabi. 3 sene önce arkadaşım 180bine ev aldı bizim burda, karşı dairesini de başka bi arkadaşım almıştı yakın bi fiyata, kız kocasıyla ayrılınca evi sattı 800bine biz şok 🤐 ben bazen kendimize kızıyorum, millet çatır çatır para yönetiyor biz hiç beceremiyoruz böyle şeyleri diyorum hep