y_irmakSu Çok pahalı hemde . 10 günde hem rotavirüse hemde nimerix ve bexsora’ya 2500 tl para verdik . İmkanımız var da yaptırdık imkanı olmayıp yaptıramayan aileler var . Her bebeğin olması gereken aşılar , büyük adaletsizlik gerçekten üzülüyorum.
Bayancorek ikiaslanannesi En çok görülen hastalıklardan biri çocuklarda ve bebeklerde. Gerek parklarda gerek kalabalık yerlerde bulaştığı için en önemlisi bence. Bu nedenle ne kadar olursa olsun yaptırmak gerekiyor bence ve takip etmek lazım günü geçmeden 2. doz yapılmalı yoksa 1 doz da geçerliliğini yitiriyor.