ONAEA İlk dozumuzu olduk kızlar özel aşılar epeyce pahalanmış keşke devlet bi el atsa bu duruma çok üzülüyorum inşallah her bebek çok sağlıklı sıhhatli büyür de gerek duymayız 😢
angelka ONAEA biz de bugun tam 3 olduk rotamizi yaptirdik sigortamiz karsiladigi icin sadece 200 tl katilim payi verdik 🥳
Bayancorek Melos90 ilk doz 3. ayda yapılıyor 7 gün önce yaptırdım ben. Eczaneden aldım, sağlık ocağında yaptırdım. 🌸
ONAEA Melos90 3 aylığız ilk dozumuz 5. Ayda 2. Dozumuz olcak evet canım doktorumuzdan rica ettik o yaptı aşımızı
ikiaslanannesi Bayancorek nee 😥 bende 3. Ayda yaptircam ilk dozu ama bu kadar pahalı olduğunu bilmiyordum 😔 yaptiramazsak nolurr ve devlet neden bunu ücretli yapiyorki
angelka ONAEA evet dogdugunda kendi ozel sigortama yenidogan diye eklettik bir fark odeyerek, benim avantajlarimdan faydalaniyor anadolu sigorta
erdem_barlas ikiaslanannesi Yaptıramazsan Allah korusun eyer zehirli ishale yakalanırsa en sz 2 hafta hastanede yatar çok zor anlatılıyor bu hastalik
Bayancorek ikiaslanannesi En çok görülen hastalıklardan biri çocuklarda ve bebeklerde. Gerek parklarda gerek kalabalık yerlerde bulaştığı için en önemlisi bence. Bu nedenle ne kadar olursa olsun yaptırmak gerekiyor bence ve takip etmek lazım günü geçmeden 2. doz yapılmalı yoksa 1 doz da geçerliliğini yitiriyor.
angelka aras41 maalesef hicbir police kapsamiyor bu konusa biz de muzdaribiz sözde müslüman ülkede yasiyoruz ve sünnete para veriyoruz😭😭
aras41 angelka ne kadar ödemiştiniz bebeğiniz içinde biz de yaptırmak istiyoruz ama fiyat olarak çok yüksek çıkar mı ?