ozlemmmalpkaan Hiç üzülmeyin. Ben de sizinle benzer durumu yaşadım. Kızım 9 aylıkken plansız bir şekilde hamile kaldım. İlk başta şok yaşıyorsun nasıl olacak ne yapacağım diye. Ama zaman geçiyor ve her şey rayına oturuyor. Allahın hediyesi diye düşün. Ben doğum yaptım bile. 40 güne yaklaştı. Günler o kadar hızlı geçiyor ki. İnan bana aralarında fazla süre olmaması çok iyi bir şey. Rahata ermeden bir arada büyüyorlar. Hem diğer çocuğa da arkadaş oluyor. Çok rahat bir süreç diyemeyeceğim. Elbette zorlukları var. Fakat güzellikleri zorluklarından daha fazla. Hiç üzülüp, ağlayıp bebeğinize kötü enerji göndermeyin. Zaman her şeyin ilacı. Bir bakmışsınız beraber büyümüşler. Zaman su misali akıp gidiyor. Aynı süreci yaşayan biri olarak tavsiyelerim bu şekilde.