ozlemmmalpkaan benimde oğlum 16 aylık bende hamileyim başta çok ağladım çok paralandım. Ama Bi faydasını göremedim. Mutlu olmaya bak bebeğinle ileriyi hayal et .çocuğunla beraber büyürler. Artık 3. bebeğe çok çok dikkatli korunursun. Sağlıkla gelsin 🙏🌸