_hocam ben bulunduğum şehirdeki 3 devlet hastanesi 1 tane de kadın Doğum hastanesine sordum heyet raporu veremeyeceklerini söylediler. Biliyorsunuz heyet raporu olması için aynı bölümdeki 3 doktorun imzası gerekiyormuş . Özel hastanelere daha sormadım . Devlet hastanesinden 10 ar günlük rapor aldım 2 defa _