ElizzAda bebeği katı bişey yemeyen yediği zaman öğüren biri de benim. Yoğurt ve çorba yiyor sadcee. Corbalarini kıvamlı yapıyorum kıyma falan koyuyorum. Yoksa ne versem öğürüyor. Ben de eline mücver veren pankek veren ve bebesi yiyen analara çok özeniyorum ama zamanla yiyecektir sanırım çok üstüne gitmemeye çalışıyorum. Kahvaltımız yok. Yumurtayi hiç bir sekilde sevmedi ben de corbalarina koyuyorum. Hala ana öğünümüz anne sütü. Bebişim 8.5 aylık 🙋🏼♀️