Kızlar kızım 10 aylık hala ek gıda yemiyor ne yaptıysam olmuyor mama kullanıyoruz zaten herşeyi denedim ama olmuyor yediği bazı şeyler var ama doyurucu şekilde değilde tadımlık gibi yiyor pütürlü şeylerde yemiyor canı isterse arada bazı şeyler yiyor nasıl olucak böylemi devam edicek bilmiyorum şükür sağlıksal bi problemi yok gelişimide iyi çok şükür tek sıkıntımız ek besin yememesi ,çiğnemediği için böyle devam ederde ilerde hiç yemezse diye korkuyorum varmı benim gibi sıkıntı yaşayanlar ?