Cansu4401 Benim oğlum da 13 aylık ve ismine bakmıyor , göz teması da sınırlı ben de psikiyatriye götürdüm şu an sıkıntı yok 2 ay takip edelim dendi ama ben ikna olmadım .Zaman gösterecek galiba her şeyi .Küçük oldukları için tanı koymaktan kaçınıyorlar hissi verdi bana